Thursday, October 22, 2009

Mungkin ada benarnya apabila kita berkawan dgn seseorang, tak banyak sedikit ia akan mempengaruhi kita.
Aku telah lama mengenali kawanku yang seorang ini.
Sangat lah love-hate relationship.
Adakala bila bersamanya, aku tidak menjadi diri sendiri (walau dalam keadaan sedar).
Semakin ketara akan dosa yang terlihat.
Semakin nyata aku punyai iman yang goyah.

Dia memang seorang kawan yang baik.
At time, sangat-sangat baik.
Kekadang aku rasa dia ada split identity.
Kekadang aku rasa aku juga ada split identity.
Kekadang aku rasa semakin aku mengenalinya, semakin tidak kenal.
Kekadang aku punyai rasa yang tiada rasa.

Berkawan dengannya sudah tiada rasa teruja.
Kosong.

No comments:

Mencari hidayah di bumi Barakah Part I

Mekah dan Madinah, bumi barakah yang digelar Haramain.  Bumi yang sentiasa dirindui oleh para pengunjungnya. Bumi yang tiada bandingan dek k...